Stemadvies Hugo Coveliers voor Antwerpen

Verkiezingsnieuws

Beste Antwerpenaar

Eind 2005 heb ik samen met andere rechts-liberale krachten in Vlaanderen de politieke partij VLOTT opgericht. Omdat een beginnende politieke partij niet aan bod komt in de media, zeker niet wanneer die tegen de schenen schopt van de gevestigde politieke families, ben ik op zoek gegaan naar bondgenoten. Bij de gemeenteraadsverkiezingen van oktober 2006 hebben wij dan ook op vele plaatsen in Vlaanderen een kartel gevormd met het Vlaams Belang.

Zelf heb ik vorig jaar beslist om uit de actieve politiek te stappen. Maar dat wil niet zeggen dat ik VLOTT niet blijf steunen. Ik roep de kiezers die ooit in mij vertrouwen hadden op, om dit vertrouwen nu ook aan de kandidaten van VLOTT te geven, die nu als onafhankelijke op de Antwerpse Vlaams Belanglijst staan.

14 oktober 2012 moet voor Antwerpen meer zijn dan een strijd tussen Janssens en De Wever. De Antwerpenaren hebben recht op een veilige en leefbare stad. De uittredende meerderheid heeft zich vooral beziggehouden met prestigeprojecten. De noden van de echte Antwerpenaar werden uit het oog verloren. Er was geen sprake van inspraak van de bevolking.

Ikzelf zal niet op de lijst staan, maar zowel op de Vlaams Belang gemeenteraadslijst als op de VB-lijsten voor de districtsraden zullen mensen van VLOTT meedingen naar de stem van de kiezer.

Ik vraag u om deze mensen te steunen. Op de 48ste plaats op de Antwerpse Vlaams Belang gemeenteraadslijst staat de voorzitter van VLOTT: Hendrik Boonen. Hij is uw stem zeker waard!

Hugo Coveliers

Eresenator & erevoozitter VLOTT

Geef een reactie

